LÖRDAG 12:30

Har aldrig, i hela mitt liv, varit så trött som igår. Det var sjukt. Nu har jag i alla fall sovit 10 timmar, vilket var helt underbart. Idag är mitt liv förstört. Haha nej men. Jag har tappat mitt smaksinne. Haha! Bitterheten då man får världens godaste lunch från Svarta Katten och sen inte känner något över huvudtaget när man käkar. Hahah, antagligen inte så tungt nej, men jag som älskar att käka lider ganska mycket faktiskt.
Nu ska jag i alla fall leta fram lite danskläder, snart bär det av till Godby för att uppträda på Godbymässan! Så råkar ni befinna er där klockan 16.15, välkomna att komma och kolla på oss! :)

Kommentarer
Postat av: hanna

då kan du ju dricka hostmedicin om du har tappat smaksinnet! ;) nej men krya på dig! <3

2011-11-19 @ 22:41:57
Postat av: Malin

Hahahaha! Tänkte faktiskt på det! Fast nä, inget kan nog hindra en från att känna den där vidriga smaken, herregud.... Men tack gulle! <3

2011-11-21 @ 16:08:27
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0