Kär

Har nya tåspetsskor!! Åh, älskar dem. Haha tönt är jag. Men de är så fina jämfört med mina gamla, för att inte tala om hur mycket bättre de lär vara, då jag slitit ut de gamla totalt. Ont i tårna [x] check. Lär fortsätta ha det i dessa, tåspetsskor är en JÄVLA PLÅGA i allmänhet. Men skiter i hur cpont det gör och njuter istället av hur fina de är, hehe.

Annars då. Var på dans ikväll. HATAR när man inte får anstränga sig, det är fan helt sjukt irriterande. Vill så himahimlahimla gärna bli frisk så jag kan dansa ut allt igen, var ju fan plågsamt att se de andra ta i och göra rörelserna fullt ut när man själv stod där och hostade ihjäl sig.
Och jessus vad jag tjatar om dans nu. Förlåt hörni. Imorgon börjar jag 12. Tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0