Jobbig dag

Idag hade jag engelska muntligt prov. Skrattade hela vägen tillbaks till klassrummet, gick cpdåligt kändes det som. Men kanske inte. Sen hostade jag ihjäl mig, så måste ännu en gång lämna klassrummet. Trodde jag skulle kvävas på riktigt haha. Någon gång under dagens lopp har även lite trevlig snuva brutit ut. Nice. Och imorgon börjar provperioden med geografiprov. Vet inte vad jag ska säga, är helt SLUT av hur mycket vi har. Ska bli spännande att se hur detta går. Tack och hej!
Avslutar med bild på världens.bästa.tvserie.ever. Helt sjukt, så jävla spännande!! Haha. Ida och jag såg näst sista avsnittet idag, kommer sakna vår torsdagstradition sen. Jag satt och garvade/hyperventilerade/snyftade medan Ida varje gång bara, skitkort: "käften." Haha, nervösa tjejer tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0