2:a november

Helt chill skoldag. Spelade volleyboll, vilket jag är så fruktansvärt bra på, hade tråkigt och lyssnade på en föreläsare som träffat Saddam Hussein och Gadaffi.
Efter skolan stack jag till stan med Ida, sen haltade jag hem och lade mig på soffan för att jag fick så sjukt ont vid revbenen. Skumt haha. Ikväll har jag dansat hela kvällen, tills min tå började blöda. Kan även säga att ikväll varit den skummaste på länge, förstår inte vad som hände, men övertrött var jag i alla fall. Låg i en liten hög på golvet och skakade av skratt medan de andra bara "Malin, alltså, vad är det med dig?" Hehe, hela kvällen har bara varit så jävla sjuk, allting blev ju så jävla komiskt. Mina dansvänner är fina i alla fall. :) Nu tänker jag sova, godnatt alla!
Random bild från Island in the sun, Jennifers är den tror jag! :) Saknar man det eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0