22:48

TJO! Ännu en dag som inte kommer hamna på listan över de roligaste i mitt liv. Massa småjobbiga grejer som att cykla hit och dit i regnet och frysa händerna av sig, simning och redovisning på svenskan förbättrade den inte direkt hehe... :)
Ikväll har jag i alla fall dansat och det gör mig väldigt glad. Förutom när jag verkligen inte kan en dans. Eller, kan stegen, men kan inte dansa den. Då känns det tryggt.
Nu är jag trött, så sjukt jävla astrött. Så ska väl ta och ägna mig åt tre av mina favoritsysselsättningar: Käka, kolla oth, SOVA. Hörs imorgon! :)
Haha, jag (som ser ut att vara hög som ett hus eller nåt, måste vara matoset) och min finaste sambo, den underbara tiden då vi flyttade in i lärarrummet på dansskolan.♥
Haha, hade så jäkla kul :')

Kommentarer
Postat av: celinda

HAHAHAHA, vilken sjukt ful bild! kopiatorn :'DD <3!

2011-05-05 @ 19:38:31
URL: http://celindan.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahahhaha, ELLER?! :D Den är kul OCH söt ju! :D Hahahah, tummen upp för kopiatorn! <3

2011-05-06 @ 13:17:46
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0