my passion

Tjenatjena! Har mycket att skriva om kvällen, ska FÖRSÖKA fatta mig kort. Älskar att uppträda, älskar att dansa, MEN. Tycker verkligen inte om att uppträda i den lokalen vi var i ikväll. :') Sjukt trångt, mönstret på danserna syns inte, litet, otroligt varmt och dålig luft. Hade 6 stycken danser, och de flesta var helt jävla sjukt jobbiga, haha. Efter Ellas och min dans var jag så slut och uppstressad att jag knappt kunde andas ordentligt, och i flera av danserna funderade jag ut enklaste sättet att kunna springa ut och spy för att jag mådde så sinnessjukt dåligt. Så kände mig inte så jävla grym haha.. Aja, kul var det! Och otroligt duktiga och fina är alla mina underbara dansvänner! :')
Och tack ni i publiken som kom och tittade, så kul att se att folk kommer och kollar på oss! Så TACK! :))
Nu ska jag chilla ner lite här och försöka inse faktumet att jag bara har en examen och en uppvisning kvar med den älskade ÅMI-dansen detta läsår... Fan.
Aja, PUSS PÅ ER! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0