Ljung


Heey! Uppvisningen igår var sjukt rolig, vet inte hur den gick riktigt men kul hade jag i alla fall! :) Minus var väl att jag hade så kallt om fötterna att jag inte kände marken under mig efter ett tag, skönt.
Den här måndagen började rätt kasst med uselt väder, enorm trötthet och sådär. Dock blev den bättre, och nu är jag på riktigt bra humör. Ikväll är det genrep inför morgondagens uppvisning, är så nervös att jag inte vet vad jag ska göra. Haha, fast egentligen inte, är bara rädd att jag inte ska klara av det (i alla fall en av danserna). Aja, det bara måste funka. :) Nu ska jag sy dansgrejer, cya!

Kommentarer
Postat av: S

hahaha först blev jag chockad när jag såg mitt efternamn som rubrik :D

fina bilder, du är duktig!

<3

2011-05-23 @ 17:50:37
URL: http://sofiaow.devote.se
Postat av: Malin

Hahhahahaha, jo tänkte faktiskt på det när jag skrev den, heheh, så förstår det! :'D Men taack så jättemycket Sofia, vad glad jag blir :) <3

2011-05-23 @ 22:01:14
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0