DANCING

Haha, smart av mig att sitta vid datorn till fem minuter före genrepet skulle börja! :) Slutade med att jag rusade runt i huset, slet ihop alla mina 1000 grejer och vrålade till min lillebror (som inte lyssnade): Men alltså vad är mitt problem?? VAD ÄR MITT FUCKING PROBLEM!?!?!?
Skönt att man kan chilla ändå. :)
Genrepet trodde jag skulle dröja en timme, men istället blev det tre. Jessus, vad slut jag blev. Och inte gick det bra heller. Men så ska det ju vara! Nu måste jag bara stryka, sy och hitta alla mina 9345746 danskläder tills imorn, wish me luck.. Aja, vi hörs imorgon hörni, nu ska jag se till att sova ordentligt! Okej, vet ju att det inte kommer funka. Men, hoppet är det sista som lämnar människan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0