Sjukt nice

Tjo! Riktigt skön dag idag!
* Det är ju fredag, bara det liksom!! Dessutom tror jag denna helg blir duktigt nice.
* Fick massa jobbiga grejer överstökade i skolan, nämligen mattetest och biologiredovisning + att jag och Saine framförde en låt på musiken. :')
*  Var till stranden och solade med Saine efter skolan, som på gamla goda tider haha. ÄNTLIGEN är sommartiderna här, blir helt lycklig! Förresten, såg Johan Rhebog på stan, haha märkligt.
* Ikväll ska jag till Parks bastuavdelning med fantastic 4, Saine hade ett presentkort där så. Riktigt bra tror jag det blir. :)

Förövrigt var jag snabbt på dans efter skolan igen, för att öva ytterligare lite på en av våra danser. Hade dock stört ont i tårna från igår+feeetaste blåsan på lilltån, haha AJ! Men men, nu känner jag ändå att jag kanske kan klara av detta. Kanske.

Anyway, nu är det dags för middag! Ha en grym fredag nu hörni! :)


Bilder från för ett år sen, liten nostalgitripp! Satt vid lilla holmen med musik i öronen idag när jag väntade på Saine, och bara tänkte tillbaka på förra sommaren, åh vad härligt det var. Hoppas denna blir lika bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0