18:51

Tjo! :) Återigen helt bra dag! Sista provet är över nu, jag skulle kunna rusa till Geta och tillbaks av glädje!! Efter skolan chillade jag med Saine, var även snabbt med henne+hennes mamma och syster och käkade till Fantasia, före det var dags för dunder! Gick igenom massa info om sommarens träningar, och det är med enorm lycka i hjärtat jag kan säga att min sommar inte kommer bli så danslös after all! WOHO! Sen tränade vi lite också inför ännu en uppvisning vi tydligen ska ha, på torsdag! Nice. Nu sitter jag hemma och chillar, tänkte strax bege mig mot dansskolan för att checka den andra tränarens elevers uppvisning (haha, märklig ordföljd på nåt sätt)! Själv har jag om en vecka. Ska bli kul att se på i alla fall. :)
Så nu måste jag dra, puss på er!

Kommentarer
Postat av: MoKa

Vilken jättefin bild!!!

2011-05-17 @ 17:59:17
Postat av: Malin

TACK så mycket! :D

2011-05-17 @ 19:42:39
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: haha, ja, vi människor e visst lite konstiga :P

men att jo, vi får göra så, ska lära mej den ti julavslutningen :))

2011-05-17 @ 19:56:06
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0