11 MAJ

Tjenatjena! Onsdagar har blivit så jävla jobbiga nu för tiden. Det är inte så att de innehåller så jävliga saker, men de är bara sjukt tunga. Skola 8-3, dubbeltimme gympa + 3 timmar dans. Idag måste jag dessutom plugga som en dåre till samhällaprovet. Sista provet man verkligen behöver läsa till nu då. Och på tisdag är det sista provet i grundskolan. Herregud, helt sjukt är det! Aja, det går sådär med pluggandet, är så ointresserad att jag inte ens fattar vad det är jag läser. Aja, nu ska jag komponera klart på en dans och laga middag också, så är något stressad! Skriver säkert igen ikväll, när jag återigen fastnat framför den här jävla... maskinen. (Haha, kom inte på ett bättre ord att kalla datorn för). Anyway, hoppas er onsdag varit nice! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0