Awesome helg

Tjeenare! Hade en sjukt trevlig valborg, blev faktiskt över förväntan nästan. Kvällen började med middag på äventyrsgolfen med Saine, och sen tillbringades den bl.a hos Johanna, Ante och Cia, tack alla! :)
Imorse när jag skulle upp och iväg på dansuppvisning höll jag på att dö dock. Fyfan. Menmen, överlevde uppvisningen, fiiint jobbat tjejer! :) Och tack alla som kom och kollade! Resten av dagen har spenderats med trevliga vänner. Är helt stört seg, så nu funderar jag på att gå en liten sväng och rensa skallen och sen sova. Vilket inte kommer hända då jag är alltför facebook-beroende. Men man kan ju hoppas.
Och sen måste jag bara få skriva av mig angående en sak. SNÄLLA, tro inte på alla rykten ni hör. Jag blir så trött. Det är skrattretande hur sjuka saker jag har fått höra om mig själv, saker som verkligen är så långt ifrån sanningen man kan komma. Så, känner ni inte mig, och får höra något om mig är chansen nästan 100 % att det inte stämmer. Tro mig, jag vet. :)

Kommentarer
Postat av: celinda

jaa...vad ska man säga? ÅLAND <33 du är awesome malin! (: <3

2011-05-01 @ 21:26:59
URL: http://celindan.blogg.se/
Postat av: A

helt sjukt rörande malin :') hahaha förlåt skojade

2011-05-01 @ 22:28:55
Postat av: janina

bästa malin!

2011-05-02 @ 06:21:12
URL: http://janinaw.blogg.se/
Postat av: Erica Dunder

Rykten skapas bara av avundsjuka! <3 Håller med Janina, Bästa Malin

2011-05-02 @ 15:55:36
Postat av: Malin

Celinda: Ja men eller hur, rätt skönt att bo här ibland ändå.......... Haha :'D Men guuuullevännen, DU är awesome! :')) <3

A: Hahahahah, KEFT! :D

Janina: Puss bästa Janina!

Erica: Tack BÄSTA Erica, du är så fin! :')<3

2011-05-02 @ 18:55:50
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0