Dansuppvisning

Shit, att vänta med att sy danskläder tills 2 timmar före det är dags att börja fara till dansskolan och ha uppvisning, det mina vänner, var ingen bra idé. Är så stressad att jag skulle kunna gråta. Haha. Syr, stryker, packar och rusar runt för fullt.
Annars så har dagen varit bra, sjukt chill timmar som endast innehåller saker som pictionary, film och sjungande. Efter skolan fikade jag med finaste Hanna, och sen dess har jag då varit ett nervvrak. Kvällens dansuppvisning är fan den jag är mest nervös inför av alla! Vi har massor av skitjobbiga danser, det är en trång lokal, jag och Ella ska dansa solo på tåspets (+en solfjäder och en kjol som gör att jag knappt får luft haha), vi ska framträda med en dans som vi komponerat helt själva, osv... Jag är jävligt nervös helt enkelt. :) Men det ska nog fixa sig, älskar ju detta så! Kicken efteråt, skulle fan kunna leva i år på den.
Ni är i alla fall välkomna till dansskolan, som ligger på Fabriksgatan, klockan 19.00 ikväll!
HOHO, nu måste jag rusa, ha det bra hörni! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0