Dance like no one's watching

.... gällde verkligen ikväll, då vi tränade utanför ett hus, vid en gata där det ständigt passerade människor, moppar och bilar haha! Drog då till Anna S för att repetera en av våra danser en kort stund, slutade med att jag kom hem två timmar senare nästan... Hehe, men övandet gick riktigt bra! Något så underbart med att dansa ute, i solen, men håret utsläppt... :') Sen dess har jag hunnit med en dusch och lite provplugg och nu sitter jag mest och chillar, ska försöka somna i tid ikväll. Vi hörs hörni!


Kommentarer
Postat av: Edvin

"somna i tid", det gick ju bra HAHA

2011-05-17 @ 14:38:55
Postat av: Sara

vad roligt, får lära mig den dansen till julavslutningen då :D



Ni är så duktiga tkr ja som har komponerat en egen dans, härla pärla! :D

2011-05-17 @ 15:26:46
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: Malin

Edvin: HAHAHAHAH, horbook... Aja, med tanke på dina äventyr och INDIAN EDVIN, var det fan värt det, vad jag garvade!



Sara: Hihi, absolut, jätteroligt om du vill vara med! :D Åååh tack Sara, värmer att höra alltså! :') Som sagt, vore ett stort + med dej med i den också :D

2011-05-17 @ 17:25:36
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0