17:53

Hej! Sjukt härlig dag idag, vädret är så underbart att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Timmarna efter skolan spenderades ute i solen med Saine, Jacke och Viktor. Vi hann även få upp vår gamla studsmatta, efter många failar och skrik från min sida (hade en mask på foten. EN MASK. Det är fan typ min största fobi, tror inte ni förstår hur jag skrek, haha mes är jag). 
Nu är jag jäkligt stressad, ska på dans om 5 minuter och efter det är det uppvisning som gäller! NICE. Men måste rusa nu, ha en bra kväll hörni, vi hörs sen! :)

Och ja, anledningen till att detta inlägg kommer upp igen nu, klockan 12 på kvällen är att jag lyckades faila rätt hårt med blogg.se, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0