14:55

Heej! Min trötthet idag var bara helt jävla brutal. Fattar inte varför jag sitter uppe varje kväll, när jag skulle borda gå och lägga mig minst två timmar tidigare egentligen typ, heh. Vill även be om ursäkt för mitt förra inlägg. Jag var trött. Arg. Och jävligt stressad. Dessa tre sinnestillstånd höll i sig idag med, i alla fall första halvan av dagen. Skulle verkligen ha kunnat sätta mig ner och bara gråta i korridoren där ett tag, haha. Fattar inte riktigt vad problemet är. Känner bara en sån press. Men nu ska jag ta tag i lite grejer här i alla fall! Ska sy, laga och hitta alla mina dansgrejer, ska öva på gitarren till en låt jag och Saine ska framföra på musiken imorgon, och jag ska plugga matte så morgondagens test går bättre än provet gick. Förutom detta har jag även antagligen redovisning på biologin imorgon. Trodde allt skolarbete var över jag, men så fel man kan ha...
Ikväll är det först dansträning, sen uppvisning, och sen ÅMI dansträning! Puh, är allt jag säger. Puh.
Med bilden vill jag bara säga ett litet tack till Celinda, för att du är så otroligt bra! :')

Kommentarer
Postat av: celinda

vännen, när jag ser at tdu har lika mycket ryck som mig måste jag ju försöka muntra upp dig lite! ;) <3

2011-05-19 @ 15:06:54
URL: http://celindan.blogg.se/
Postat av: Saga

sv: åh tack så mycket malin:)

2011-05-19 @ 15:47:19
URL: http://sagaholmstrom.blogg.se/
Postat av: Malin

Celinda: HAHAHAHAHAH! Hoho joatt, måste ju ha sett ut som att jag tänkte döda någon eller så... Eh... Det är inte lätt inte! :') Skönt att jag inte är den enda som får ryck iaf ;) TACK återigen gulle för uppmuntran, du är bäst! <3

2011-05-19 @ 17:56:54
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0