:)

Lite random, två bilder från före vi uppträdde på Skolmusik, nästan ett år sen. Underbart minne, var så sjukt kul!
Tjooo! NU, NU är alla stressmoment över!! Jag döööör ju av lättnad! FYFAN, ska sova bort resten av mitt liv från och med nu. Hehe. Skoldagen var inte speciellt intressant hur som helst (när är den nånsin det?). Jag, Saine och Malin D hade i alla fall hand om den ena gympatimmen, då var det dans som gällde. Det var mycket roligare än jag hade förväntat mig!
Sen, efter dubbeltimme gympa, när HELA skolan gick hem, då hade vi ännu en timme! Fast det inte ska vara lektioner då egentligen, för då är det kvarsittning/provskrivartimme. Men nej, såklart har det failat för vår klass. Bra skolan, bra!
Efter skolan, klockan 3, stack jag till dansen. Kom hem vid 9. Herregudars ja... Jag och Celinda har i pricnip flyttat in i dansskolans lärarrum.. Haha, vi har även en lite trevlig bildserie på det, som lär komma upp snart! LÄNGE SEN jag skrattade så förbannat mycket som jag gjorde ikväll alltså! Galet. Tycker i alla fall om att dansa helt galet mycket, även om det DÖDAT mej på senaste tiden, och så tycker jag om mina fina danstjejer också. :')
Nackdelen med kvällen är väl att min hosta blev typ 390353 gånger värre.. Så nu är det illa. Men men, hoppas återigen att det ger med sig snart!
Nu ska jag NJUTA av att inte ha läxor till imorgon (eller inget man behöver göra i alla fall) och att jag inte.. har något annat heller att stressa över!! Vad LYCKLIG JAG BLIR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mm, jobbigt att sluta 3 på onsdag, speciellt när man är där i 20 minuter...

2011-03-10 @ 13:55:21
Postat av: Malin

Inte direkt jag som måste iväg på möte och göra så vi fick sluta tidigare. Hur skulle vi ha kunnat veta att vi började prick när vi aldrig annars gör det?

2011-03-10 @ 14:13:48
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: eJnar

mm, jävligt jobbigt m timme efter gymnastiken, speciellt när man är där typ 20 minuter :S

2011-03-10 @ 14:21:07
Postat av: Sara

Ja håller me dej, dansen dödar mej å :P så jobbigt under själv träningen men sen när de e klart så känner man sej verkligen duktig :)



Va hade din klass gjort då om ni måsta vara kvar?

2011-03-10 @ 16:30:30
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0