Trött i kroppen, slut i huvudet

Är död. Har pluggat i två timmar i sträck och ändå känns det för jävligt. Det känns som att jag har missat sjuukt mycket av biologin och just nu är allt ett stort What The Fuck. Aja, brukar lösa sig.
Skoldagen var en dans på rosor. Haha, yeah vad kul med ironi!! Hehe, jotack jag är trött...
Sket i sista slöjdtimmen och for till dansskolan nästan direkt istället. Var tränare med Celinda, det gick faktiskt bra, var till och med kul! Förutom när man säger helt retarderade grejer som bara man själv ser det roliga i och börjar garva som fan åt det och alla elever bara "eh." Haha småmobbat. :)
Dom sista timmarna av träningen var jag helt galet trött så det gick väl inte helt lysande. Menmen, får vara så ibland. Känner redan hur min kropp förbereder sig inför onsdag och passen vi ska köra då... Aja, så nu ska jag faktiskt ta och SOVA! Okej, vem försöker jag lura. Snart ska jag sova. Ska bara chilla lite.. Läsa lite mer.. kolla ett avsnitt OTH. :) Känner att jag börjar bli förkyld igen dessutom. Fantastiskt. Underbart.
Yesyes, hörni sorry för klagoinlägg, verkligen! På onsdag borde all stress vara över. Ha det bäst, pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0