Sepia

Tja! Har känt mig.. Jävligt ynklig idag, haha! Fint det. Nej men, får man inte på sig jackan själv är ju nåt fel. Min vänstra arm är totalt död, och en smygande värk hemsöker typ.. resten av kroppen med. Vill bara slänga mig ner på golvet och sova hela dagen typ.
Wellwell, klarade mig igenom den i alla fall. Hade sista hkn i mitt liv, buhu. Jävligt trist. Det är faktiskt på de timmarna som min klass blir som roligast, fyfan vad vi skrattade idag!!
Efter skolan låg Saine och jag och snackade om allt mellan himmel och jord/sov. Underbart! :') Fick även känna av min stress/överansträningnig från igår/vad det nu var då, låg och spasmade så helvetes när jag precis skulle somna, alltså jag ryckte till varje minut på riktigt!
Sen var det dags för dans igen. Körde lika hård armträning (för att inte tala om benen!!!!!!!) som igår, längtar efter att sträcka ut vänsterarmen och stänga av väckarklockan imorgonbitti alltså! :')
Sen käkade jag middag hos farmor och ikväll har jag pluggat. Måste VERKLIGEN fortsätta med det nu. Fredag imorgon, AWESOME.
Puss på er!
Ett år gammal bild, känner en viss liten bildbrist här...

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, det e bra att ella kör med oss, vi får lxm pina oss :P nog för att ja gav upp lite nu o då men usch vad de kändes :P

2011-03-04 @ 15:26:53
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahah menar det!! :'D så jäkla skönt! Eller okej, nu ljuger jag, det är tortyr, men EFTERÅT är det underbart! :'D

2011-03-04 @ 16:16:33
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0