Torsdag 21:35

Hej, jag har inte mycket att skriva. Skoldagen var som vanligt, jag var lika trött som vanligt och sen var jag på dans som var lika underbar som vanligt. Hann med lite chillande med Saine också + en sväng till stan.
Och på vägen dit skedde det fulaste jag har varit med om på jävligt länge. Premiärskjutsade Saine för det här året på min cykel, och ni vet hur grusiga vägarna är just nu... Så i en sväng, när jag trodde att jag hade full kontroll så bara... lägger sig cykeln ner. Det är fan det bästa sättet att uttrycka det på, för det vart liksom inte våldsamt på sätt, plötsligt bara försvann marken. Haha. Landade i en snöhög, låg där och dog av skratt med cykeln på mig ett tag, men ännu roligare var fan Saine som bara flög upp från pakethållaren på typ 0.0001 sekund, haha sjukt!
Sen har jag käkat middag hos farmor också, och nu sitter jag bara och chillar. Lyssnar på Beatles, hoho fina grejer.
Nu ska jag i alla fall käka nåt, cyaaa
Haha och nej, hade inget märkligt läppglans, bara så jävla spruckna läppar efter Spanien som sagt, sjukt vad det brände

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0