150311

Tjena! Helt okej dag faktiskt, trots sjukt asiga ämnen i skolan. Höjdpunkten var fan de minuterna som Saine och jag låg och sov i hennes soffa, underbart! Eller nej, höjdpunkten var när vi skulle ta bussen till henne från stan. Förstår inte vad som hände, men plötsligt blev allt (ALLT) helt sinnessjukt roligt. Och ni kanske vet hur det är, man har garvat i hundra år, inser att detta börjar ju fan bli pinsamt, nu måste man för helvete sluta skratta. Och då skrattar man bara ännu mer. :')
Annars har jag hunnit med att fixa lite grejer på stan med Saine och laga tortillas hemma hos henne idag också. NICE. Nu sitter jag och fyller i ämnesvalsblanketten (vet fortfarande inte om det heter så), som tydligen ska vara inne imorgon. Jessus. Känns sådär, tänk om man väljer fel och så leder det till att man inte får det jobbet man vill ha i framtiden..... Okej, sluta nojja. Nu ska jag på dans istället! (: 
Pusssss
Sista bilden: I ett försök att se lite "hjäääälp vad ska jag välja till lusse?!?-aktig" ut

Kommentarer
Postat av: Hanna

Äh, inte behöver du ha någon panik, vad du väljer i lusse behöver inte påverka resten av ditt liv, allt går att läsa upp om det är så att man kommer på att man vill något helt annat! :)

2011-03-15 @ 21:06:16
URL: http://haanabanaana.blogg.se/
Postat av: Malin

Puuuuh, vad skönt att höra, tack för peppen Hanna! :D

2011-03-16 @ 20:32:16
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0