20:33

Tjotjo. Denna måndag var, som jag trodde, mycket chilligare än tidigare. Hade vår första HELP lektion idag också.. Det var fan det sjukaste jag varit med om i mitt liv, vad i hela helvete haha! Men chill var det nog, så det är ju nice. :)
Efter skolan checkade jag Lejonkungen med fantastic 4, hoho. Sen iväg på dans, fina grejer. Vi hade vår egen tränare igen ikväll, efter 1 månad utan henne.
Sen dess har jag bara käkat, duschat och chillat. Nu sitter jag och snackar med Celinda om ämnesvalet (haha, vet inte om det heter så) till Lusse. Sjukt svårt vad man ska välja alltså. Har ingen koll, alls. Aja, det brukar lösa sig! Ni får ha det så bra, cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0