Ett år gamla hoppbilder

Heeej, ska på dans om fem minuter så är NÅGOT stressad! Men att, dagen har nog varit helt bra! Så obeskrivligt trött bara. Kändes ju lagom värt att gå till muséet klockan 2 efter gympan också, då resten av skolan som sagt får sluta. Aja, min 100% seriösa klass livade upp det hela lite i alla fall, haha.
Efter skolan fixade jag lite grejer på stan, sen stack jag och Saine till mig och (haha.... stavade just och med k, alltså ock..........) chillade. Nice det. Ikväll blir det 3 timmarsträning och just nu vet jag ärligt inte hur fan jag ska klara av det. Aja, hoppas det går bra i alla fall, haha. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: emme

hoho, jag såg dig idag utanför idrottsgården när jag höll på o körde :D tänkte vinka men sen så tänkte jag att min körlärare sku tro att jag va ännu mer skruvad än va han redan ha märkt..heeh :P xD

2011-03-30 @ 19:31:30
Postat av: Malin

Är det sååå? :D HAHAHAHAHHAHAHA, garvar högt här just nu alltså! :'D Men så du har börjat övningsköra, faaasen vad nice! :) Hoppas det går bra (:

2011-03-30 @ 20:36:27
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: emme

haha, du är söt du xD hahaha! nåjoooo, det går bara najs förutom att jag ha fått kärringstopp typ en miljon ggr men annars är jag en naturbegåvning XD eeeeh... :P xD

2011-03-31 @ 15:52:49
Postat av: Malin

HAHAHAHHAHAHAH! Faaaan att jag inte såg när du körde alltså ;D men att, det blir nog praaa det där tror jag, lovar att du är mer skillad än jag kommer vara i alla fall.... Hehe, men du vet, förväntar mig skjuts 24/7 i sommar sen! ;) hahaha neeejdå, skojar bara :D

2011-03-31 @ 18:09:54
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: emme

hahaha! jaaadå, det är nog bara att säga till :D men det beror på om jag är i körskick elr inte... ;)

2011-04-01 @ 10:36:54
Postat av: Malin

Hahahahah awesome! :D Hehehehe, aj det är ju det också ja ;)

2011-04-02 @ 15:42:44
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0