Blåsippa

Hallå! Nu har jag kommit hem, och duschat. Dansen gick nästan riktigt fint ikväll! Vad underbart. Förutom tåspets, fyfan vad ont det ska göra nu!!
Annars då. Det känns som att det var nåt skitkul jag skulle skriva om... Men jag har glömt. Kanske var det att jag tappade duschmunstycket när jag stod i duschen, men så fångade jag det i luften igen, med en hand, och jag har fan ALDRIG känt mig så ninja! Detta ledde till att jag började asgarva åt mig själv.
Haha, och just det, har en till skitkul grej att berätta, skriver det i nästa inlägg som lär komma om cirka 5 minuter, hehe. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jacob

Siken ninja du är! Även på att ta bilder!, skit snajs bild!! :D

2011-03-17 @ 17:00:18
Postat av: Malin

Haha ELLER HUR!? So damn proud. Haha nä men, åååh tack så mycket hördu! :DD

2011-03-17 @ 20:06:57
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0