kind of tired

Huvudvärk. Illamående. En trötthet som inte ens går att beskriva med ord. Är inte lika pepp som jag var i förra inlägget... Det är som att kroppen äntligen säger emot efter alla nätter senaste tiden då jag sovit flera timmar mindre än jag är van vid och behöver.
Var i alla fall på dans tidigare ikväll, så otroligt underbart men samtidigt så förvirrande. Vad jag skrattade när jag och Saine skulle försöka oss på de nya rörelserna för första gången alltså, haha!
För tillfället sitter jag och känner mig helt jävla slut. Syr på min avslutningsklänning, som förtillfället är lite för lång hehe. Sen tänker jag... Sova. :)
Vi hörs imorgon, SISTA SKOLDAGEN!!!
Haha får bli en gammal bild på mig och Adrian, mitt supersöta kusinbarn :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0