Memories


Gullig lapp från en i värdfamiljen, (vet inte hur många namn jag har nedskrivna efter resan förresten), snäckor och stenar från stranden där, armband som jag fick av supergulliga Alex, (en annan syster i familjen) och såklart en liten souvernir från den underbara staden. :')


Idag har jag haft en superbra sommardag här hemma på Åland, för en gångs skull haha. For till Lilla Holmen med min underbara, efterlängtade Saine. Där solade vi, simmade och käkade jordgubbar och ärtskidor (haha), sedan for vi ut till Klosterviken med Jacke, Viktor och Ma också. Härliga grejer, dock landade jag totalt snett när jag hoppade från 8.5, ville ju dö av smärta. Haha, fick röda utslag och blåmärken på benen, nice.
Vägen hem var dock rolig, fick åka lättviktare i 100 km/h. Väl i stan igen käkade jag och Saine på äventyrsgolfen vilket var helt galet gott! Nu sitter jag och väntar på en annan efterlängtad vän, nämligen finisIda, samtidigt som jag packar upp alla miljoner grejer från resan. Inatt ska Saine och jag tälta! Vet inte var, men lär bli nåt rebelliskt.
Vi hörs hörni, kanske hinner få upp lite mer om resan här. :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0