Summerdays

HAHA, Emelie och jag ser ut som två djungelkvinnor/apor, det är ju nice!
Senaste dygnet har spenderats i Hammarland och Eckerö, sommarfeelis! Tog en sväng till mormor och morfar, for och umgicks med Emelie, Fredric och Emma, och sov sedan hos Emelie och Fredric. Galet trevligt alltihop, och en hel del skratt vart det! Hann se två filmer inatt också, Letters to Juliet och 500 days of Summer, båda var grymt bra faktiskt! Idag måste jag med till stugan. Var arg. Haha, men efter ett tag lyckades jag faktiskt få lite ro i min virriga själ, så att säga haha. Svårt med annat när det är så tyst och lugnt här ute. Märkligt att ersätta pulserande London mot en liten ö i skärgården. Nog är det skönt här, men jag längtar ändå tillbaks till Storbritannien som ett as. Aja, nu ska jag sluta snarra, vi hörs hörni! :)

Kommentarer
Postat av: emme

haha! älska djungelkvinnorna xD haha! btw, tänkte höra om jag får sno bilden på mig o chili o ha som profil?? :)

2011-07-01 @ 09:17:13
Postat av: Malin

HAHAHA så jävla stiligt! :'D Men jooo, självklart gör så! :D den är så sööööt :')

2011-07-02 @ 13:36:31
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: emme

haha! taaack gullis! :D o jag ska fixa d där i veckan åxå så fort jag hinner :) I'll be in touch ;)

2011-07-04 @ 20:27:00
Postat av: Malin

Hihi! :D Nämen guuudars vad snällt ja! MEN DU KAN VI HÖRAS LITE?! För fixade det där på annat håll men skulle behöva ändra min beställning, så att säga! Hahhahah! :D

2011-07-05 @ 11:29:47
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0