Black swan

Så var jag här igen, 3 på natten. Dagen har i alla fall spenderats på sjön igen med en sväng till Käringsund. Ikväll var det middag hos farmor och sen filmkollande med trevliga typer som gällde! Såg Black Swan, (förlåt Celinda och co, kan se den igen om våra planer nånsin blir av haha) och tyckte som de flesta andra att den var sjuukt obehaglig. Usch. Men ändå, kan ju inte förneka att den där lilla balettälskaren finns inom mig, så samtidigt var det ju underbart med dans, tåspets och framträdanden! :')
Aja nu ska jag i alla fall försöka sova snart. När jag slitit mig från den här beroendeframkallande maskinen. Vi hörs imorgon (idag), sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0