Lite alltmöjligt

Tjeena! Ligger och lyssnar på musik, chattar med folk vilket får mig att skratta som ett litet mongo här i min ensamhet och samtidigt kollar jag på alla englandsbilder och saknar det så det gör ont.
Dagarna flyger förbi och gång på gång upptäcker jag att enda tiden på dygnet då jag har tid att blogga är typ nu, alltså runt 3 på natten.
Idag har jag i alla fall käkat världens godaste lunch med Saine, upptäckt second hand-världen och tagit en sväng till stenkrossen med galningarna Jacke, Viktor och Ma. Och ikväll, mina vänner, ikväll har jag dansat. Det är en sån enorm glädjekick att jag inte vet vad jag ska göra! Är så tacksam att jag får möjligheten att dansa, att göra det som jag älskar mest, det får mig att tillfälligt känna som att jag har allt och inte behöver nåt mer här i livet, haha!
Senare ikväll har jag även hunnit träffa min efterlängtade kusin Sara och hennes kompisar, trevligt! Men nu hörni, nu dör jag av trötthet. Fyfan. Vi hörs imorgon finisar!

Kommentarer
Postat av: janina

snyggggggoo!

2011-07-06 @ 05:28:11
URL: http://janinaw.blogg.se/
Postat av: Malin

gullefinisvännen! :D

2011-07-06 @ 12:28:30
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0