Sista juli

Hej! Så var rock off över. Sjukt trist, då det har varit en jäkligt rolig vecka, men samtidigt otroligt välbehövligt. Är så sliten att jag vet inte vad, min kropp har sagt ifrån i flera dagar nu så efter denna vecka tänker jag fan bara vila! Fast just ja, har ju dans två gånger om dagen framöver... Hehe, men det är bara kul så!
Kommer i alla fall att sakna alla kvällar på gröna udden, att hoppa sig svettig framför scenen och springa runt i stadshusbacken och umågs med resten av Ålands befolkning. Gårdagskvällen var som de andra, det vill säga gröna udden, in till stan, in och kolla på rock off och sen stadshusbacken. Riktigt trevligt!
Idag vaknade jag upp hos Ida (som för övrigt gillar att ligga och gapskratta i sängen precis efter att vi somnat, haha!), käkade lite och chillade med henne en stund. Nu har jag duschat och handlat och ikväll blir det middag och film med trevligt sällskap! Vi hörs! Englandsbilder är förresten på kommande, såhär en månad i efterhand. Det är sjukt, men har inte hunnit! Aja, ha det bäst!

Lite mobilbilder från veckan kommer här
Saine och jag och våra kära danskar haha! Måste censurera lite hah
Green Peace!

Kommentarer
Postat av: johanna

fett nice blogg. kolla gärna in min :D

2011-08-01 @ 17:51:56
URL: http://kaninproffsen.blogg.se/
Postat av: Saine

JAG ÄLSKAR DIG.

2011-08-02 @ 19:58:49
URL: http://saine.blogg.se/
Postat av: Malin

Och jag älskar dig finis, ännu mer!

2011-08-02 @ 22:14:56
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0