Update

Heeej! Har nog aldrig haft en såhär lång bloggpaus tidigare, förutom när jag varit bortrest. Hehe. Sorry about that. Jag hinner helt enkelt inte. Klamrar mig typ helt förtvivlat fast vid det sista av sommaren, vill aldrig att den ska ta slut.
Just nu är jag hos mormor och morfar i alla fall, min morfar fyller nämligen år idag, så grattis till honom! :)
Anyway, under dessa dagar då jag inte skrivit har jag hunnit må på ungefär alla tänkbara sätt man kan må. Just nu är jag nog glad i alla fall! Jag har sysselsatt mig med att köpa en ny mobil, dansa flera timmar (och fyfan vad lycklig jag blir av det!!), vara med fina vänner, chockeras över det i Norge (så jävla hemskt, kan inte fatta vilken ondska det finns i världen), vandra genom stan mitt i natten lipandes (meeeen no need to worry, allt är fint nu haha) och rocka loss till September och Hoffmaestro! Grymt, speciellt de sistnämnda. Missade dem förra året dumt nog, men tyckte hur som helst att de var helt sjukt bra den här gången, vilket drag alltså. Kvällen slutade dock lite dramatiskt, fy vad rädd jag var. Menmen, nu är läget chill och ikväll kör vi igen! Hoppas ni mår fint allihopa, hörs förhoppningsvis snart igen!

 
Blir en bild från England igen, snodd från fina Jasna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0