03:00

Tjena! Är just nu tröttare än jag har varit i hela mitt liv tror jag. Sov inte mycket inatt. Hade i alla fall en sjukt trevlig kväll igår! Var planerad som en chillkväll men vart inte riktigt så. Den tillbringades i alla fall på Esplanad, på stan, hos Darnemo och på Lilla holmen bland annat.
Idag har jag tvingat mig upp på dansgenrep, trodde jag skulle dö, och sedan mest chillat med Saine, vilket var riktigt trevligt! Ikväll hade vi dansuppvisning, sket sig lite om ni frågar mig. Men men, kul var det ju ändå! Efter det for jag och Saine till klosterviken med Viktor och Jacke. Resten av kvällen spenderades sen med Saine och Viktor J snabbt och sen lite med Ida också, finfint. Men nu dör jag verkligen, GODNATT HÖRNI! :)
två englandsbilder i brist på annat heh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0