wohooo

Tjo! Har haft lite fullt upp idag, och kommer ha det resten av kvällen med hehe, så uppdateringen lär ju inte bli sådär makalöst bra.. Iallafall så var skoldagen helt vanlig, redovisade mina bilder på digibilden, HJÄLP haha. Men det gick nog bra, tror jag.. Eller vafan, det gjorde det ju inte. Haha. Efter skolan var jag först lite med Saine, fixade och trixade, for till Viktor, och sen träffade jag Emelie! :) Var ett tag sen. Nu är både hon och Fredric här och vi har nyss käkat middag. Treeevligt, taggar Egypten som fan!
Nu ska jag strax dra mej mot Saine, och sen vidare för att fira Nikita som fyller 15 idag, grattis! :)
Hoppas på en trevlig kväll, och se till att ha det ni också! Puss
Just nu haha:

Kommentarer
Postat av: janina

hejhejmonica?

2011-01-22 @ 10:41:23
URL: http://janinaw.blogg.se/
Postat av: emme

alltså den där bilden....huuujjj! :S xD

2011-01-22 @ 13:09:54
Postat av: Malin

Janina: hej på dej monica!



Emme: Haha, neej du är så söööt så! :DD

2011-01-22 @ 16:59:49
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0