Jag och Saine i sjuan

Godmorgon! FAN vad jag kämpar med att vända tillbaks på dygnet. Haha, inser ju att måndagen kommer bli ett helvete annars. Men det går ändå rätt bra, idag vaknade jag 11.
Saine ligger dock fortfarande och sover här bredvid mej, hihi.
Aja, igår var vi två mest hemma hos mej och chillade. Och skrattade som fan, såklart. Ni skulle sett Saine, det var helt jävla galet! HAHA, ÄLSKAR när det blir sådär att man blir helt förlamad av asgarv.
Hur som helst, vi trotsade snön och gick och hyrde film igår också. Brothers hette den, flera hade sagt att den var skitbra så. Och det var den också, men även jävligt brutal. Mådde ju fan illa på att det var så hemskt.
Yesyes, och idaaag får vi se lite vad vi hittar på.
Så ni får ta och ha det bäst nu, vi hörs sen!
Och jo förresten, var ju sjukt länge sen jag laddade upp massa bilder (förutom "årsberättelsen"), men det är för att jag inte har mitt älskade Photoshop på den här datorn än. Men ska göra något åt det soon, very soon. (:

Kommentarer
Postat av: Saine

ÅH FY FAN

2011-01-09 @ 17:06:50
URL: http://saine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0