puss på dej

Tjotjo! Idag har jag och världens finaste syster Saine... ja, vad fan har vi gjort egentligen? Typ det vi är bäst på, att vara märkliga helt enkelt. :) Nä men, vi har chillat stenhårt. Och varit och fikat. Skön dag. :) Sen käkade hon middag här också, och efter det gick jag tillbaks med filmen vi hyrde och en sväng via farmor för att säga grattis, hon fyller nämligen år idag.
Nu sitter jag och chillar, igen. Kollar på dansvideor och det är verkligen sjukt hur det.. påverkar mej. Ryser, blir helt lycklig, längtar så det inte är sant. Och jag nästan hatar att jag själv alltid, nästan ofrivilligt, drömmer om att jag själv är där på scenen. För ibland är drömmarna bara för stora för att slå in. Men drömmar, det är det iallafall. :) Och saknar min vanliga dans, det gör jag som fan! Det har gått aaaalldeles för länge... Får typ klaustrofobi i mitt rum, som ändå är rätt stort. Behöver en större, tom sal+musik NU! Blir helt frustrerad, vad ska jag gööööraaaa. Måste dansa.
Aja, nu ska jag sluta med mitt snack. :) Ha det bäst hörni!

Kommentarer
Postat av: Sara

Visst börjar väl åmi dansen på måndag? klockan fem (?)

2011-01-08 @ 12:19:09
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: Saine

Puss på DIG! Du är den underbaraste vännen man kan ha. <3

2011-01-09 @ 17:07:48
URL: http://saine.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är det Saine,lovar, pusspusspusspuss :D <3

2011-01-10 @ 14:36:57
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0