Saturday, 14:48

Tjenaheej! Skön kväll igår, spelade rappakalja med Ida, Pernilla, Ofelia, Cia, Tazmin, Mickis och Alva. Det var riktigt kul, speciellt när alla blev tröttare och tröttare och gissningarna sjukare och sjukare.. Haha!
När jag kom hem var jag så slut att jag knappt kunde gå kändes det som, så jag slängde mej i sängen och sov som en stock i 10 timmar. Idag har jag haft fullt upp med att fixa och trixa med lite grejer. Nu känner jag dock hur den där asiga feberkänslan kommer smygandes igen. Nån måste ju skämta med mej. Så är kind of trött just nu. Ska iallafall ta en lång dusch snart och sen antagligen ta det rätt chill då jag tydligen inte alls är helt frisk än. 
Men vi hörs senare hörni!

Kommentarer
Postat av: Ella

kom hit helt på random, men va ditt hår är fint här!! hela du också förstås :)

2012-01-05 @ 15:31:26
Postat av: Malin

Haha men neej vad glad jag blir! Lyste upp denna torsdagskväll! :D TACK fina du! :)

2012-01-05 @ 16:52:04
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0