Friday, I love you

Tjotjo! Pallrade mig till skolan idag. Hostade rätt mycket och var i allmänhet jävligt förkyld, men hade ingen feber så. Faktiskt skönt att ha något att göra, har dött av tristess här hemma senaste tiden.
Dagen var i alla fall helt okej. Nu för tiden måste jag gå på digibild också, men det gör inte så mycket då jag bara flamsar mig igenom allt. :) Har till och med varit på rätt bra humör idag! Har bara känt mej sådär "medel" senaste tiden, haha.. Men nu kanske! :) Solen sken ju till och med, och jag kunde gå ut för första gången sen i måndags, gillas!

Efter skolan var jag hur som helst till Janina. Det var riktigt fint det. :) Nu har jag nyss käkat middag, och ikväll blir det nog att fara till Pernilla och chilla med några tror jag. (:

Hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0