Några bilder jag och Saine tog förra veckan:

Hallå! Dansen gick fint, och var riiktigt härlig. loveit. Sen var jag till farmor och käkade middag som sagt och efter det bar det av direkt till skolan. Var ju fan nervös inför utvecklingssamtalet, MEN jag överlevde! Det gick till och med bra. Vilken jävla tur. Sen har jag mest duschat och fixat massa grejer ikväll, haha. Kom just på att jag antagligen måste redovisa mina bilder som jag förväntas ha jobbat hårt med hela hösten på digibilden imorn.. Isåfall... är min undergång kommen. Aja, vi får se hur det blir!
Nu ska jag käkaaa, puss!

Kommentarer
Postat av: sofia

hej jag heter sofia och vill byta utseende med en viss malin?! haha, du är så fin!

2011-01-21 @ 14:20:54
URL: http://sofiaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0