Måndag, 17/1-10

Tjena! Sitter och käkar bullar och kollar på julfesten samtidigt. Ganska fint det, och vad jag skrattar! Men fult som fan är det ju att se sig själv, haha alltså neeeej. Dagen har iallafall varit helt okej. Eller visserligen så lång och jävlig att man bara ville dö, men har väl varit med om värre. Träslöjden var ju rätt kul till och med, haha.
Om ett tag ska jag på däääns. :)) Sen hem och plugga, ussscccchhhh.
Och för att visa hur glad jag är över att få dansa ikväll laddar jag upp två av Ellas bilder på henne och mej från förra veckan. :))

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har du julfesten på film alltså? Jag vill se i så fall! Jag vill ju se hur min klänning skötte sig! :D

2011-01-17 @ 16:19:36
URL: http://haanabanaana.blogg.se/
Postat av: jyrkkä

'det här är alltså mitt salt kar. SALT KAR..'

hahah ;)<3

2011-01-17 @ 21:44:45
Postat av: Malin

Jadå! :D Det måste du ju aboslut få! Hur vet jag inte riktigt, men på nåt sätt :'D Din klänning skötte sig galant, var kanske till och med en orsak till att bror din tog hem segern i top model! :D



Jyrkkääää: HAHAHAHAHA! Så jävla stabilt. :) Frågan är om jag vågar ladda upp det nu också.. :'D <3

2011-01-18 @ 12:53:05
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0