STRESSAD

Heej! Är stressad som ett as, så ska försöka skriva lite snabbt. Idag har jag genomlidit en jobbig men ändå rätt kort skoldag, skrattat som fan, haft världens snack om hur jobbigt livet är, i en busskur, fikat med Hannaaa och kollat på DUBBAD Harry Potter med Saine, Viktor och Jacke, hahaha! Mobbat det blir med svenska röster.
Nu ska jag käka middag innan 6, då dansen börjar! Blir dunder ikväll, med Medis. Awesome, dock är det första gången jag dansar den här tiden och har ingen aning med vem det blir. Jaja, kul hur som helst! :))
Men nu måste jag rusa, puss på er!

Kommentarer
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

2011-01-18 @ 18:20:25
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0