GRATTIS SAINE! ♥

För 15 år sedan föddes en människa som senare skulle bli en av mina aboslut bästa vänner. Malin Saine heter hon, och hon förtjänar världens största grattis idag!! :)
Vår vänskap är liksom.. helt galen. Vi har utvecklat en så förbannat snedvriden, handikappad, urkonstig, helsjuk humor, vilket gör att jag kan skratta med henne tills jag verkligen tror jag ska spy av garv.
Med Saine kan jag snacka om allt och vi har så sjukt många minnen tillsammans. Och de flesta av de minnena är helt galna, eller vad säger du om vår absoluta frihet Saine? ;)
Hoppas du har haft en grym födelsedag nu! Nu gör vi ditt år som 15-åring till det bästa nånsin.
Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: jyrkkä

gillar tredje bilden HAHA! :D

2011-02-01 @ 12:13:19
Postat av: jyrkkä

gillar tredje bilden HAHA ! :D

2011-02-01 @ 12:15:33
Postat av: Malin

Hahahahhha, hördu jo att jag med :'D

2011-02-01 @ 14:04:50
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Saine

TACK GULLE! :D Texten fick mig tårögd, fyfan vad fin du är! Och bilderna ger mig så fruktansvärt många minnen! Jag älskar dig, du kommer alltid att vara min bästa vän <3

2011-02-01 @ 17:26:54
URL: http://saine.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi! :D Aaaw, är nån fin är det du vännen :D HAHAHAHA, kan man lugnt säga!! Åååh, hahaha :'D Älskar dej med, detsamma, alltid! <3

2011-02-02 @ 20:34:50
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0