Damn it

Tjenahej. Nångång vid femtiden idag började jag må riiktigt crappy. Och sen dess har det inte varit så great med mej nej. Resten av dagen har iallafall gått upp och ner. Mådde mestadels som igår. Saine kikade förbi tidigare också, vilket var trevligt. :) En annan trevlig grej är också att mina HM-kläder har kommit! Wohoo, har dock inte kunnat hämta dem än. Men att, sen finns det ju 93280 jobbiga saker just nu med: Missar massa dans (blir såå efter i komponerandet, vilket är ILLA), praoplats skiter sig lite smått, det känns som år till sportlovet, och jag mår as. Haha. Även detta blogginlägg skiter sig. Så nu återstår bara: Tack o hej!
Avslutningsdagen i åttan. :') Shit, avslutningsdagen i nian kommer bli mitt livs lyckligaste dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0