1.1.11

Heej! Så var det 2011. Direkt när jag vaknade idag hade jag ångest. Men, sen tänkte jag att det fan är nytt år nu och ångest hör till förra året. Nu ska jag bara ha kul, vadfan, man är inte 15 år(snart 16!) hela livet! :)
Aja, gårdagskvällen/natten blev jäkligt bra! Kollar på bilderna jag och andra tog med min kamera igår och vad jag garvar haha! Kvällen började iallafall med middag hos Emma med henne, Cia, Emelie och Fredric. Trevligt var det, och fyfan vad mätt jag blev! Sen började nyårsfirandet hos Sara O, och slutade hos Salomon. Jäkligt roligt hade jag iallafall, även fast vi gick från Sviby till stan i snön, fyfan haha!
Idag är man ju sådär lagom pigg. :) Haha usch. Är hemma, och väntar på Saine iallafall. Vi ska chilla ganska hårt. Ivanhoe kommer ju snart också, kollar på det varje år haha. Go Rebecca!
avslutar med tre bilder från innan jag drog ut igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0