20:51

TJA. Dansen gick rätt dåligt i början, haha. Kände mej bara bitter och minnet hade åkt riktigt jävla långt bort på semester. Andra timmen gick det dock bättre, så då blev jag glaad. :)
Nu har jag duschat i hundra år och käkat middag. Nu är det en hög skolböcker som väntar på mig.. Fast nä. :)
Lyssnar istället på musik och kollar på bilder från alla delar av jorden förutom där jag själv befinner mig och önskar mig bort, långt bort.

Kollar även igenom lite random album från sommaren/hösten 09 hihi.. Hittade då bl.a denna bild på mej och Nora, gud vad jag saknar dej unge!!

Kommentarer
Postat av: hanna

sv, javisst siddu det ska jag berätta, du kommer skratta för dig själv när du får reda på hur skrattretande nära knappen har varit hela tiden, det gjorde jag! nåja, man ska fortfarande trycka på "bädda in" knappen men sen ska man välja bland dom där tre knapparna under koden, där väljer man att man vill ha den gamla koden :) easy! pöss

2011-02-07 @ 21:52:30
URL: http://hannafagerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0