Hemma igen från Gran Canaria

Heeeej! Nu är jag hemma igen, förlåt för att det inte blev nåt turistinlägg men något säger mig att ni överlevde! :) Är apatisk av trötthet nu, har rest från 4 på morgonen spansk tid, till 1 på natten finsk tid. Fysatan. Dessutom lyckades klantarslena på flygplatsen se till så mitt bagage blev kvar i Las Palmas. Så har inga kläder med hem, inga laddare, ingenting typ. Great. Förövrigt var det riktigt jävla kaos på flygplatsen imorse annars också. 5 minuter före flyget skulle avgå stod vi fortfarande i kön till passkontrollerna, medan andra bara trängde sig före som fan. Arg man blev.

Anyway, text och bilder om resan kommer imorgon. Kan i alla fall säga att den här resan överskred mina förväntningar så mycket som det bara går! Sjukt, har haft en näst intill perfekt resa! Underbara vänner som sällskap, så mycket skratt att jag typ har 24-pack nu, perfekt väder med sol och 25 (ibland 30!) grader, fint ställe, och ett himla nice avslut!
Men nu ska jag nog sova, sov i princip ingenting inatt. Hoppas att ni alla har haft en helt gryymt sportlov! Vi hörs imorgon, sweet dreams♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0