Snack om allt och inget

Att slå på datorn ikväll var bland de dummaste besluten jag gjort i mitt liv. Är helt sönderstressad nu. Lär ju inte behålla mitt gamla finskabetyg efter imorgon.. Menmen. Har även gjort lite digibildsarbete, nöjd med det. Eller, är nöjd att jag gjorde det. Är absolut inte nöjd över resultatet. Haha.
Nu sitter jag omgiven att böcker, och med finskapapprena i famnen. Måste fortsätta plugga nu alltså.
Tidigare idag var jag ju på dans också. Börjar verkligen gilla en dans vi fått lära oss lite på random bara. Får lite abstinens redan, vill dansa igen. :)
Yesyes, och imorgon är det fredag och sista vanliga skoldagen på två veckor och jag är så FREAKING LYCKLIG över det!! Ska fan beskriva min lycka genom att..... eh, nu kom jag inte på nåt tillräckligt drastiskt. Menmen. Ska CHILLA så jävla hårt resten av februari nu. Förutom praon. Har ingen uppfattning om den, om det blir chill eller maassa arbete. We'll see.
Men hörni, vi hörs imorgon! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0