Sunday, 16:36

Hej! Igår gick jag till Saine och chillade på dagen, kollade Vänner och så. :) På kvällen kom Emelie och Fredric hit och käkade middag. Efter det satt vi mest och snackade, skrattade och kollade massa filmer halva natten. Fortsatte med det idag med. + Femtio ton onyttigheter. Haha, jessus. Trevligt som fan har jag i alla fall haft det! Nu ska vi göra vårt bästa för att få detta sportlov att bli så bra som möjligt! Svårt att misslyckas i det sällskapet, haha.
Och på tal om det,så har Egypten varit inställt i en vecka nu och jag är fortfarande lika chockad. Att ha gått och längtat i ett år och sen, 3 veckor före, få reda på att man måste vänta minst ytterligare ett år, om inte mer, det är bittert. Förbannat jävla bittert. Men men! :) Nu tänker jag risa upp mej, och gå ut. Solen skiner och det händer fan inte ofta nu för tiden. Så det blir promenad nu, sen en låång dusch. Ikväll ska jag antagligen chilla med dom 3 vanliga haha, alltså Saine, Viktor och Jacke. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0