and she's dancing like she's never danced before


Tjeena! Har varit en helt okej skoldag. Skrev engelska prov, vilket gick bra! Dog dock lite först när de hade failat (är jag förvånad?) och satt in en uppgift med ord vi aldrig haft, då kändes det ju sådär skitbra.
Aja, sen sket jag i digibild och for till Strandnäs och dansade. :) UNDERBART att vi antagligen ska dansa till två av de absolut, genom tiderna, bästa danslåtarna! Ooh, blir lite lycklig jag. :')
Missade bussen med typ en sekund så gick hem sen, tänkte nästan enbart på Egypten (när jag inte komponerade steg i huvudet som vanligt.. gud, när ska jag sluta haha) och jag förstår inte hur jag nånsin ska komma över besvikelsen!! Aja, nog snackat om det.

Till ikväll hade det funnits rätt grymma planer, men de failade pga sjukdom, jobbigt. Haha, det där lät som taget ur ett protokoll eller något. Men i alla fall, så tror jag kvällen blir rätt bra ändå. :)
Vi hörs, pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0