17:03

Tjena! Idag när i princip alla mina kompisar gick hem/var hemma och jag själv skulle pallra mej iväg på dubbeltimme skrinning var det ett litet fuck my life-moment.
Men annars har dagen varit okej! Solen sken och värmde och man fick ju förfasen riktiga vårkänslor! Underbart.
Var till Handels en timme idag också, verkar faktiskt vara en nice skola.. Fan att man ska ha så svårt. Men nej, det är ju Lusse det blir.
Efter skolan var jag till min Saine, som är sjuk. :( Vi satt mest och chillade, kollade på Vänner och så somnade jag i hennes soffa. Och jag somnar fan inte ofta mitt på dagarna. Fattar inte riktigt vad jag håller på med, sitter uppe för länge på kvällarna alltså. :')
Nu har jag iallafall nyss käkat middag och strax tänkte jag dra mej mot dansskolan för att spendera hela kvällen där. Fina grejer. Jag kommer att dö. Haha, tungt lär det bli! Men, har ju överlevt tidigare så. Nähä, har jag verkligen det?!?
Aja, ha det bra!
Gamla bilder, aah vad jag skulle behöva lite nytt alltså

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har du sett att de söker sommarjobbare (fotograf) till Ålandstidningen? Tänkte direkt på dig när jag såg det :) finns här http://www.ams.ax/arbete/paaland.pbs det finns två annonser med rubriken Sommarpersonal/Ålandstidningen, den andra är för fotogafer, sista ansökningsdag 11/2 :)

2011-02-02 @ 22:02:36
URL: http://haanabanaana.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi, taaack så jättemycket för tipset Hanna! :D Jo, är jäkligt sugen på det.. Dock frågade jag under praon också, och då tror jag dom sa att man måste vara äldre.. Men man kan ju alltid försöka igen :) Tack igen hur som helst!



Och förresten, en sjukt jobbig grej: varje gång jag vill läsa din blogg så funkar det i 3 sec, sen står det "webbsidan kan inte visas" :( Vilket är jäkligt trist, vill ju hänga med i din blogg!

2011-02-03 @ 13:33:37
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0