it always ends up the same way

Tjena! Igårkväll hördes massa skrik, blandat med kommentarer som "okej jag kastar två äpplen på honom och sen dödar jag honom" och "men jävla flodhästjävel, ducka!!!!" från mitt rum. Jag och Anna återuppväckte nämligen barndomsminnen och spelade gamla Aladdin- och Woodiispel. Fyfan vad kul det var, haha! Hade alltså en jäkligt bra chillkväll, så tack vännen!

Idag har jag inte gjort mycket hittills. Ska i alla fall ner till stan snabbt och ta ut lite pengar (fyfan vad jag är skyldig folk), sen går jag nog en sväng, rensar skallen lite. Ikväll ska jag käka middag och chilla med finaste Ida. Tack för att du finns gulle.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det fixar sig vännen! Du är bäst!

2011-12-27 @ 14:16:53
URL: http://idawiklof.blogg.se/
Postat av: Malin

Mm, det gör ju alltid det :) DU är bäst, helt klart! ♥

2011-12-27 @ 15:23:22
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0